Pazar, Kasım 02, 2008

Cebit ve Cebit 2008









Cebit bu yil da oldukca hareketli , oldukca heyecanli ve aksiyonlu gecti heryil oldugu gibi. Ancak ben bu hareketin,heyecanin ve aksiyonun bir teknoloji ve bilisim fuari olan cebitin bu yonlerinde degil de daha cok bir temel uzerine oturmamis,havada duran belli basli modellerin surekli birbirlerine carparak olusturduklarini dusunmeye basliyorum her yil.Karisik bir cumle oldugu icin ozetle her gecen yil bilisim fuarlarindaki teknolojik yenilik ve canliligin azaldigini hissediyorum.Belki de Cebit konsepti aslinda budur,biz farkli seyler bekliyoruzdur buda mumkun.
9 Ekim persembe gunu iki oturumda sunumlarimi yapmak uzere gittim ve kalan zamanimda da fuari dolasmaya firsat buldum. Daha once de bahsettigim Yenibiris ve Hurriyet IK nin organizasyonuyla gerceklesen IsKariyer oturumlarinda ve TBD-GENC Istanbul grubunun GeekZone etkinlik alanindaki oturumlarinda Internet Girisimciligi ve soz konusu alandaki gelismeler uzerine katilimcilar ile birlikte oldum.Katilan herkese tesekkur ediyorum biraz gurultunun azizligine ugrasak da keyifli bir zaman gecirdigimizi dusunuyorum :)

Etiketler: , , , ,