Salı, Nisan 22, 2008

Mekanist.Net "Sosyal Yasamin Paylasim Platformu"



Sizlerle uzun zamandır bekledigim bu blog yazisini paylasmak istiyorum.Bundan yaklasik 10 ay once gelistirmeye basladigimiz,emekleme asamasinda olan bir fikir artik gerceklesmis durumda ve yayin hayatina basladi.Evet Mekanist.Net projemizden bahsediyorum.
Mekanist temelde buyuk olcude hayatimizda eksik olan bir noktayi tamamlayacak diye dusunuyorum.Bizler artik aldigimiz her hizmeti Mekaniste yaziyor ve diger insanlarla bunu paylasiyoruz.
Bir yerde yedigimiz guzel yemegi,ictigimiz degisik bir icecegi,begendigimiz kusursuz bir hizmeti veya hosnut kalmadigimiz bir hizmeti,gittigimiz ilginc bir restorani,cafeyi veya memnun kaldigimiz bir kuru temizlemeciyi ve hatta surekli gittigimiz dis hekimimizi Mekanist sayesinde tum insanlarla paylasabiliyoruz.
Ve diyoruz ki zamani degerli olan insanlar,kotu suprizlerle karsilasmak istemeyen insanlar ve kaliteli hizmetten odun vermeyenler bundan sonra bir hizmeti almadan veya bir yere gitmeden once mutlaka Mekanist.Net'e uğrasınlar ve ondan sonra kararlarini versinler.Ayni sekilde edindikleri tecrubeleri de Mekanist üzerinden diger insanlar ile paylassinlar.
Benim ihtiyacini kesinlikle hissettigim bir servis oldugu icin gelistirmeye karar verdigimiz bir proje oldu Mekanist.Bu anlamda su haliyle ihtiyac duydugumda kullaniyor olmak bana oldukca buyuk bir keyif veriyor diyebilrim.
Cok iyi bilmedigim bir yere gittiysem ve birseyler yemek istiyorsam veya kendime uygun bir cafe ariyorsam girip baktigimda yardim alabiliyorum ve keyifleniyorum.
Evet artik insanlar icin gunluk yasamlarindaki tecrubelerini,hizmet deneyimlerini paylasma vakti geldi diyebiliriz.Bu paylasimin keyfine varma ve bu sistemden fayda saglayarak hayat standartlarini yukseltme zamani geldi.
Sizleri de "Sosyal Yasamin Paylasim Platformu" olarak tanimladigimiz bu platforma davet ediyorum.Mekanist ailesine katilarak bu olusumun kaliteli ve kullanilabilir bir hale gelmesi sizlerin elinde.
Mekanist siz kullanicilarinin sahiplenmesi ve keyif almasi durumunda belli bir yere gelecektir ve yine sizlere bizlere fayda ve katmadeger saglar hale gelecektir.Bu noktada paylasim bilincinin yayilmasi hepimizin elinde.En kisa zamanda Paylasim Noktamiz da bir araya gelme dilegiyle.

Detaylı bilgi için : Mekanist.Net

Etiketler: