Çarşamba, Nisan 23, 2008



Londrada bulundugum sirada rastlanti sonucu tarih olarak denk gelen ve katildigim bir fuardan bahsetmek istiyorum. TFMA (Technology For Marketing And Advertisement).
Ismi bile beni fuara goturmeye yetti diyebilirim.Bence yapilacak bir fuar icin son derece akillica ve yerinde secilmis bir alan.
Fuarda pazarlama stratejilerinin online ortamda,mobil platformlarda ve teknolojinin el verdigi diger alanlarda nasıl var oldugunu ve nasil yol almis oldugunu carpici bir sekilde gormus oldum.Sunu soylemeliyim ki bu konuda Londrada cok ciddi bir sektor fazlasiyla hareketli bir sekilde ilerliyor.
Boyle bir etkinligin Londrada gerceklesmesini yadirgamiyorum cunku sehir zaten bastan asagiya marketing kokan bir yapi icinde.Heralde yeryuzunde bu isi bu kadar dogru ve etkili yapan baska bir sehir yoktur.Metrodaki afislerden tutun da gordugunuz tum gorseller o hizmetin veya urunun kafanizdaki seklini olusturmaya yetiyor diyebilirim.
Ozetle katildigim bu fuarda online ve mobil marketing konusunda cok ciddi yol almis firmalar ile gorusme firsati yakalamis oldum.Gonul ister ki bu tarz etkinlikleri Turkiye'de yapabilelim , ulkemizde de bu sekilde bir bilinci ve ruzgari canlandirabilelim.Umarim ileriki yillarda bu isteklerimizi gerceklestirebilecek zemini olusturmus oluruz.
Detayli bilgi icin :
  • TFMA London
  • Etiketler: ,